Picture

  Rejestracja

8.30-9.00
Picture

Email marketing w segmencie B2B

- czy działania marketingowe w segmencie B2B to dla Ciebie zmora?
- jak email marketing ułatwia działania

Łukasz Hardek

9.00-9.20
Picture

Przyjemność wymiany czyli jak się pozbyć stresu związanego ze sprzedażą

- praktyczne techniki radzenia sobie ze stresem handlowca na poziomie fizjologicznym i psychologicznym
- test pokazujący na ile "sensowna" jest Twoja praca sprzedawcy
- sposoby wzmacniania przekonań służących satysfakcji z pracy handlowca
- poznanie modelu sprzedaży skutecznej i etycznej jednocześnie

Paweł Grzesik

9.20-9.40
Picture

Poznaj filozofię dzięki której japońskie korporacje odniosły spektakularny sukces - metoda Kaizen.

- filozofia, dzięki której japońskie koncerny takie jak Toyota, Mazda, Honda osiągnęły spektakularne efekty.
- przekonaj się jak może pomóc Twojej firmie

Aneta Wątor

9.40-10.00
Picture

Efektywne narzędzia sprzedażowe, oparte na budowania wizerunku osoby i firmy.

- jak sprzedać drogo?
- co zrobić żeby klient do nas wracał?
- klient ambasadorem marki – czyli najwyższy poziom współpracy

Tomasz Kalko

10.00-10.20
Picture

Przerwa kawowa

10.20-10.35
Picture

Dlaczego najlepsi sprzedawcy zarabiają miliony, a inni głodują?

- co wyróżnia najlepszych sprzedawców?
- jak stać się znakomicie opłacanym handlowcem?
- sprzedaż XXI w. - co liczy się dziś w sprzedaży?

Karol Froń

10.35-11.00
Picture

Internet jako skuteczne źródło generowania sprzedaży dla firm.

- jak trafnie ocenić potencjał sprzedaży internetowej za pomocą Google AdWords?
- jak dopasować odpowiednie kanały promocji dla danej branży?
- strategia krok po kroku - jak osiągnąć efekt, nie ryzykując budżetu?

Przemysław Kołsut

11.00-11.15
Picture

Skąd się biorą Klienci?

- źródła pozyskiwania leadów
- jak rozpoczynać konwersację z potencjalnym Klientem?

Mateusz Dudek

11.15-11.35
Picture

Obsługa posprzedażowa – slogan czy konieczność?

- 7 grzechów głównych, które popełniają przedstawiciele handlowi w obsłudze posprzedażowej
- wpływ jakości obsługi klienta na cenę
- priorytety w obsłudze posprzedażowej

Urszula Bartkowska

11.35-12.00
Picture

Networking i przygotowanie do warsztatów

12.00-12.30
Picture

Warsztaty do wyboru - blok 1

12.30-15.00
Picture

Lunch i networking

15.00-15.30
Picture

Warsztaty do wyboru - blok 2

15.30-18.00
Picture

Zakończenie konferencji

18.00